سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک لباس عروسی برای فصل

پنج نوع اصلی از لباس های عروسی برای شما وجود دارد از جمله؛ لباس بالن، لباس خط A، لباس پری دریایی، لباس غلاف، و لباس کمر امپراتوری.

لباس بالرین

لباس های Ballerina نیز به عنوان یک دامن یا کلاه بادی عروس شناخته می شود، انتخاب کلاسیک و ظریف است. این در نیمه بالای بدن نصب شده و دارای یک دامن کامل در قسمت پایین لباس است. بالا به طور معمول تزئین شده با مهره های فانتزی، توری، و دیگر embellishments. پارچه های ویژه ای برای استفاده در بخش دامن برای اضافه کردن لایه ها و حجم بیشتری استفاده می شود. کسانی که دارای یک بدن شیشه ای شکل، نازک، کوچک و یا یک ساعت شیشه ای هستند بیشتر احتمال دارد که با لباس بالرین ایستادگی کنند.

خط A-Line

مانند لباس شبنم، لباس A-line نیز بسیار ظریف و کلاسیک است. به عنوان نکات اسم آن، لباس A-line در قالب نامه "A." طراحی شده است. این لباس ایده آل برای زنانی است که دارای کمر بیشتر و کمر هستند چرا که لباس یک کمر شیب دارد که به دنبال دامن است. دامن از بدن دور می شود و به همین دلیل کمک می کند تا هرگونه نقص در نزدیکی ناحیه کمر / کمر را پنهان کند.

لباس A-line مناسب برای هر کسی است؛ این می تواند یک شخص را باریک تر، بلندتر، و در کل زیبا تر کند. نور طبیعی شما در روز عروسی قطعا توسط دکوراسیون و طراحی های ظریف بر روی لباس افزایش می یابد.

لباس پری دریایی

لباس های پری دریایی بعد از شکل پری دریایی شکل می گیرند. لباس پری دریایی در سراسر بدن (به ویژه قسمت بالای) بسیار محکم است و از زانوهایش گسترده می شود. لباس های پری دریایی اغلب برای لباس های ریز ماهی گیر می شود؛ یکی از تفاوت های اصلی این است که لباس های لباس ماهی با یک قطار قطار به پایان می رسد، در حالی که لباس های پری دریایی نمی کند. وقتی که با زنگ زدن با آستین های زنگ زده و یک گردنبند محافظه کارانه تر، لباس بیشتر قابل تحسین می شود.

زنان آماده برای نشان دادن بدن مناسب خود را پیدا خواهد کرد لباس پری دریایی کامل است. لباس منحصر به فرد طبیعی زن است، با تاکید بر کمر، سینه بند، و باسن. کسانی که دارای کمر کوچک یا کم حجم هستند میتوانند از این نوع لباس استفاده کنند. این جنبه های جسمی را افزایش می دهد، ساختن مجسمه خود را بزرگتر می کند و به شما یک خط کمر انحنا داده می شود. مهم نیست که چقدر زیبایی لباس باشد، زنان با کمر بزرگ، بدن ریزه اندام و شکل شکل گربه باید از لباس های پری دریایی اجتناب کنند.

لباس پوشک

لباس های عروسی پوشیده شده به بدن و به سمت راست بالا از زانو. این نوع لباس ساده، در عین حال ملایم و زیبا است. لباس غلاف کمی بر روی شکل عروس تاکید می کند؛ این محافظه کارانه نیست، بلکه بیشتر در مورد طرف مقابل است. به اندازه کافی از یک شکل زن برای نشان دادن اینکه مهمانان می توانند زیبایی او را تحسین کنند، نشان داده شده است.

اگر چه زمانی که لباس پوشیدنی را می پوشید، می توانید به شکل لوله مانند شبیه به یک قفسه ظاهر شوید، خواهید دید که قسمت های مختلف بدن چقدر برجسته می شوند. از آنجایی که لباس های غرفه دارای ظرفیتی برای نگاه کردن به یک شخص طولانی تر و نازک تر است، زنان تند و زننده بیشتر در این نوع لباس های خیره کننده ظاهر می شوند. زنان با شکل شیشه ای ساعت و قاب های نازک نیز در یک لباس غلاف خوب نگاه می کنند. کسانی که دارای یک شکل گلابی هستند، کمر کوتاه / گسترده و کمرنگتر، ممکن است این سبک لباس بی نظیر را پیدا کنند.

لباس کمر امپراتوری

لباسهای کمرنگ امپراطوری بر روی ناحیه تناسلی تاکید می کنند و سپس از بدن خارج می شوند. این نوع لباس نیز یک کلاسیک است و به طور سنتی برای قرن ها استفاده شده است. این ایده برای زنان با اندازه کمر است، به طوری که خط به خوبی تعریف شده در زیر سینه باعث بزرگتر شدن آن می شود.

زنان با فرم بدن کاملتر، شکل کوچک و یا کم کم خط نامزدهای مشخصی برای این سبک لباس هستند. لباس کمر امپراتوری می تواند یک شخص را نازک تر نگاه دارد و نواقصی را در نزدیکی منطقه کمر / ران پنهان کند. زنان با ساعت های شیشه ای ساعت اغلب از این نوع لباس ها سود نمی برند، زیرا تنها شکل خود را پنهان می کند و می تواند آن را به نظر بنگری تبدیل کند.