سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 راه برای دفاع از گلوله در هنگام ورزش

آیا تا به حال این اتفاق افتاده است؟ آموزش شما عالی است، احساس می کنید که قدرت و تناسب اندام شما در هر هفته به طور پیوسته افزایش می یابد و شما موفق به ایجاد روشی خوب و منظم شده اید ...

سپس بم! پشتش پایین است ناگهان شما به سختی می توانستید از صندلی بیرون بیایید، بجز اینکه ادامه پیدا کند همانطور که با آموزش بودید.

شاید شما از این زحمت بی وقفه در حالی که خسته شدن، تغییر مبلمان و یا حتی خم شدن به زخم خورده شدن آسیب دیدگی گربه ها می تواند به ظاهر هرج و مرج است.

خبر خوب این است که ما می توانیم از آموزش های ما برای جلوگیری از مسائل کم پشت استفاده کنیم، به ما اجازه می دهد که بدون آسیب و بدون دردسر آموزش ببینیم.

در اینجا برخی از بهترین تمرینات برای کمک به شما در برابر ضد گلوله است:

1. گلوب پل

گیاه گلابی یکی از بهترین تمرینات برای کمک به رشد عضلات و قدرت در قسمت پشت بدن ما است، در حالی که حداقل فشار روی پشت کمر را کاهش می دهد.

تقویت عضلات شکم شما بسیار مهم است، زمانی که برای جلوگیری از کمردرد مفید است، در حالی که تمرین همچنین فعال شدن هسته و تقویت در بازی نیز می شود، یکی دیگر از عوامل مهم جلوگیری از آسیب کم پشت.

2. ردیف های معکوس

در حالیکه ما کارهای کامپیوتری را برانگیخته ایم، غالبا از روی بازوی بالایی ما رنج می برند، زیرا ما از طریق سلاح ها، سینه ها و شانه هایمان بسیار تنگ می شویم و در عضلات پشتی ضعیف مانده ایم.

ردیف معکوس اجازه می دهد تا ما شروع به کار در تقویت این عضلات، در حالی که کاهش فشار کم پشت، ما گاهی اوقات می توانید با تمرینات کلاسیک هالتر و دوچرخه سواری برخورد.

3. قدم زدن عصبی

اغلب، بی ثباتی ناگهانی و عدم تعادل می تواند منجر به مسائل کم پشت شود، زیرا این عضلات در ایجاد ثبات در لگن نقش مهمی ایفا می کنند. اگر لگن ما بی ضرر باشد، عقب عقب ما نیز خواهد بود.

شستشوی قدم زدن فصلی نه تنها باعث ایجاد قدرت در حرکات تک پا می شود، بلکه جبران کردن وزن (یعنی به طرف مخالف پایه کار) باعث افزایش تقاضا برای ثبات آموزشی می شود، در حالی که ما را مجبور می کند تا هسته و جذابیت خود را برای جلوگیری از افزایش خم شدن / خم شدن به سمت.

4. چهره های تقلیدی نیمه زانو

همانطور که با ردیف معکوس، چرت زدن یک جنبش عالی برای توسعه آن عضلات اغلب تحت فشار از طریق شانه عقب و پشت بالا (کمک به راست از موضع میز).

انجام این کار در موقعیت نیمه زانو موجب انفجار بیشتر ما می شود، زیرا نه تنها ما عضلات معمولی ضعیف را در بدن فوقانی خود کار می کنیم، بلکه به طور همزمان عضلات بازو و ران را در بدن پایین تر گسترش می دهیم که وقتی تنگ) می تواند نقش مهمی در ایجاد درد کمر درد بازی کند.

5. چمدان حمل می کند

همه ما احتمالا می توانیم حدس بزنیم که آموزش هسته لازم است برای جلوگیری از آسیب کم پشت، اما خرد کردن دانه ها و تمرکز بر آموزش هسته برای ثبات به جای آن.

به عنوان آسیب به طور معمول از حرکات ناخواسته از طریق کم پشت، آموزش هسته برای مقاومت در برابر جنبش می تواند به کاهش احتمال آسیب کمک کند.

حمل چمدان یک جنبش عالی برای مقاومت در برابر "خم شدن جانبی" (خم شدن بیش از حد به سمت) است، زیرا ما را مجبور می کند که هسته ما را جذب کند و سطح شکم، لگن و شانه ها را حفظ کند.

6. پرسپولیس نیمه زانو

همانطور که با چمدان حمل می شود، پرسه زدن نیمه زانو به هسته می آموزد تا مقاومت در برابر حرکت، اما این بار با چرخش ناخواسته و چرخش.

باز هم، تنظیم نیمه زانو به ما اجازه می دهد که این گره ها را کشیده و باز کنیم (که اکثر ما باید انجام دهیم!).

7. Superdogs

چه کسی فکر کرده است که یکی از بهترین تمرینات نامیده شده نیز یکی از بهترین تمرینات اصلی است؟

سوپراسپ بسیار مؤثر است، زیرا ما به ما می آموزد تا با هسته و تنه ما پایدار بماند، در حالی که اندام های ما (بازوها و پاها) عملکرد خود را انجام می دهند.

ما همچنین از پرداختن به یکی دیگر از عناصر ثبات هسته، مقاومت در برابر "گسترش" (یعنی کلیه) کم پشت، که جایی است که آسیب های زیادی از عقب به وجود می آید، سودمند است.