سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شات، کول و رنگارنگ حمل کانتینر شبیه مدل دهید

چه کسی می دانست یک انبار انبار کانتینر می تواند خیلی شیک باشد ؟! من شرط می بندم که باند فرودگاه آوانگارد بعدی چانل خواهد بود خانم ها با گل های رنگارنگ و لباس های شلوار که از طریق کارخانه قایقرانی راه می اندازند و آقایان شیک پوش در کنار آنها هستند.

ساقه امروز با همکاری شرکت Olive Studio با هم ترکیب عجیب و غریب روشن و شاد با فضای خنک و شیک صنعتی را به طور کامل ترکیب می کند، ما می توانیم فضاهای ذخیره سازی را پیش بینی کنیم که باعث می شود که هزینه های عروسی دو برابر شود.

 

اما صبر کنید، حتی جزئیات بیشتر و منحصر به فرد و خلاقانه فراتر از فضای خنک و عروس و دامادهای بی نظیر مدل دهید. دعوت های هندسی و یک کیک سیاه و طلایی با پرتوی خنک نگهداری می شود، در حالی که گل های پرتقال پرتقال و میز کابینت دکور را روشن می کنند.

 

از Olive Studio

 

حیاط کانتینر حمل و نقل که در آن ساقه اتفاق افتاد، منحصر به فرد و غیر منتظره بود و ما کنتراست بین زیبایی عروس و داماد و کانتینرهای حمل ونقل و زبر در پس زمینه را دوست داریم.

 

این شلیک قطعا یک کار عشق برای ما بود و تیراندازی در یک محل صنعتی مانند این قطعا به نظر می رسد کمی به چالش کشیدن، اما ما بسیار خوشحالیم که با کمک همه فروشندگان شگفت انگیز و کل خدمه ما قادر به ساختن ما چشم انداز به زندگی می آیند