سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبق نظر کارشناسان ناخن ، چگونه می توان یک مانیکور در خانه انجام

در طی این بیماری همه گیر کورو ویروس ، از کشور خواسته می شود که مسافت اجتماعی را انجام دهد. فروشگاه ها ، سالن ها و رستوران ها برای کمک به مبارزه با شیوع ویروس در حال بسته شدن هستند. چیزها خیلی احساس خوبی نمی کنند ، اما روش های کوچکی برای یافتن عادی و انجام مراقبت از خود در عین انزوا وجود دارد. یک مانیکور در خانه می تواند نه تنها به عنوان راهی برای حفظ بخشی از روال زیبایی شما بلکه به عنوان روشی برای مراقبت از سلامت روانی شما عمل کند.

در حالی که بسیاری از سالن های ناخن ، مانند یکشنبه ها و ده بیش از ده ، تعطیل شده اند ، هنوز هم می توانید یک مانیکور با کیفیت سالن در خانه تهیه کنید. Bustle برای رسیدن به بهترین نکات در مورد چگونگی حفظ سلامتی کوتیکول (از بین همه شستشوی دستانی که باید انجام دهید) به چندین هنرمند و مارک مشهور ناخن رسید تا از بهترین نکاتی برخوردار باشند ، شکل ناخن خود را ایجاد کرده و تمام کارهای سخت خود را از راحتی حفظ کنید. خانه خودت

اگر به مراقبت کمی در خانه احتیاج دارید - صرفاً به این دلیل که دوست دارید مانی تازه داشته باشید یا به دلیل اینکه به کمی انتخاب من نیاز دارید - در اینجا نحوه به دست آوردن بهترین مانیکور در منزل آورده شده است.

پرونده و شکل ناخن

ناخن ، سفیر و هنرمند مشهور ناخن لیزا لوگان به بوستل می گوید بهترین راه برای اینکه هرچه ممکن مانیکور شما حرفه ای تر به نظر برسد ، با پر کردن و شکل دادن به ناخن شماست.

لوگان به بوستل می گوید ، "نگه داشتن شکل ناخن های خود را شسته و رفته ، کار کردن با یک لاستیک براق مانند Nails.INC"s Crystal جدید Made Me Do It و تمیز کردن اطراف تخت ناخن و کوتیکول های شما برای زیبایی حرفه ای بودن مانیکور ضروری است."

در مورد چگونگی تشکیل پرونده ، اله هنرمند مشهور ناخن به بوستل توضیح می دهد ، "اگر شما طول می کشید می توانید به جلو و عقب بروید ، اما همیشه به یک جهت ادامه دهید تا مطمئن شوید که ناخن شکسته نخواهد شد." شما لایه های کراتین را پاره می کنید و باعث شکسته شدن ناخن ها می شود هرگز به بالای ناخن ضربه نخورید زیرا این باعث شکاف شدن نیز می شود. بعضی اوقات از روغن سبک با یک بافر خیلی صاف استفاده می کنم تا بعد از انجام عمل پوست را از ناخن رها کنید. کار کوتیکول (برای اطمینان از اینکه هیچ لایه ای از پوست باقی نمانده است). "

مراقب کوتیکول های خود باشید

همانطور که لوگان اشاره کرد ، تمیز کردن بستر ناخن و کوتیکول های شما راهی عالی برای حرفه ای شدن مانی شماست. بوستل همچنین با ایمی لین ، بنیانگذار برند مراقبت از ناخن Wellness یکشنبه ها صحبت کرد و توضیح داد: "مهم است که از کوتیکول مراقبت های خوبی انجام شود تا مبنای مناسبی برای مرحله پولیش ایجاد کنید. به طور قطع قبل از استفاده از یک کت پایه خوب استفاده کنید. آنها می توانند ناخن ها را سالم نگه داشته و باعث ماندگاری بیشتر لایه ها شوند. "

در حالی که مانیکور خانگی خود را انجام می دهید ، ترکیب روغن کوتیکول در روتین شما که باعث نرم شدن و مرطوب شدن پوست می شود نیز طبق گفته الل ایده خوبی است. پس از اعمال ، می توانید از فشار دهنده کوتیکول استفاده کنید تا آنها را به عقب برگرداند ، اما او توصیه می کند از چوب نارنجی چوبی یا توپ پنبه ای استفاده نکنید. او می گوید: "این ماده فقط مواد چربی و مواد شیمیایی را به ناخن شما باز می کند که مانع از خشک شدن صحیح و صاف شدن لک ها می شود."

از لهستانی غیر سمی استفاده کنید

امی لین استفاده از لاک ناخن غیر سمی را توصیه می کند. لین توضیح می دهد ، "سلامتی بسیار مهم است ، به خصوص در حال حاضر. اگر شما در حال حاضر از محصولات غیر سمی استفاده نمی کنید ، اکنون زمان مناسبی برای بررسی مواد تشکیل دهنده ای که از طریق محصولات مراقبت از ناخن خود جذب می کنید ، مهم است که از سیستم ایمنی بدن خود محافظت کنید. با تعداد کمتر سموم و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی به ویژه هنگامی که در خانه هستید. "

اگر در نقاشی با دست غیر غالب خود مشکلی دارید ، بریتنی بویز و هنرمند مشهور LA مستقر در LA ، نکاتی را ارائه می دهید. او به بوستل می گوید: "نقاشی دست غیر غالب سخت است ، به خصوص که دستان شما می تواند کمی لرزان باشد." "با قرار دادن آرنج و ساعد خود روی میز ، آن دست را تثبیت کنید. این به شما کمک می کند که دست خود را کمی ثابت نگه دارید. اگر در خارج از ناخن های خود نقاشی می کنید و آن را روی نوک انگشتان می گیرید ، خوب است. فقط کافی است از یک برس ناخن آغشته به پاک کننده ناخن استفاده کنید. پاکش کن."

از یک پوشش بالا استفاده کنید

پس از انتخاب رشته انتخابی ، مانیکور منزل شما در مورد مراقبت و نگهداری از ناخن بیشتر می شود. لوگان یک کت محافظ بالا را پیشنهاد می کند که به عنوان تقویت کننده ناخن نیز عمل می کند. او می گوید: "من واقعاً ناخن ها را دوست دارم. روتینول بالا 45 ثانیه ای RIN به دلیل اینکه میخ ها را تقویت می کند و مخصوصاً برای ناخن های ضعیف خوب است. این بسیار ماندگار و بسیار ماندگار است و در لاستیک شما قفل است."